Business Blog kyndige: Undgå 8 faldgruberne i gør det selv-Blogging

Du kan klappe dig selv på ryggen, hvis du er en af tusinder af små forretningsfolk, der har oprettet en blog til at kommunikere med dine potentielle kunder. Eller måske du ikke har startet din forretning blog endnu, men agter at. Holde kommentar nu, så du kan undgå nogle af konsekvenserne af gør det selv-blogging.
Du har hørt alle de hype, lyttede til et par podcasts og teleseminars, og endelig sorteret for dig selv hvordan blogging kan virkelig arbejde for din målrettede niche af læsere og potentielle kunder. Du har oprettet din business blog.
Nu, du kan spørge dig selv, “Hvis jeg er så smart på min virksomhed, hvorfor har jeg en dum gør-ingenting blog?”
Her er nogle af faldgruberne for at skabe din blog uden nogen vejledning fra blogging eksperter:
1. du ved ikke, hvordan du bruger din blogging-software, men du forventer at ligne en ekspert og opbygge troværdighed. Hvordan kunne du vide? Blogs har ikke været omkring så længe, og blogging-software er kontinuerligt opgraderet. Du skal lære at bruge din blog funktioner, der øger din findability på internettet og læserskare. For eksempel, skal du regelmæssigt bruger styrekugle, pinge og permalinks funktioner.
2. du skriver i et tomrum, uden at vide, hvad spørgsmål dine klienter ønsker besvaret. Du har ikke gjort nogen søgeord forskning eller bedt om dine nuværende kunder, hvad de gerne vil læse. Endnu værre, du under det indtryk, at en blog skal være som en online dagbog. Du skriver om dit personlige liv og detaljer, forklejne på målet fokuseret formålet med din blog som et erhvervs-byggeri værktøj.
3. du har ikke undersøgt andre blogs i dit område eller har brugt nogen tid på dem, forlader kommentarer. Du har brug at komme derud og hæve din hånd i blogosfæren, så folk vil vide du er der. Du skal også vide, hvad der foregår i dit område.
4. du har ikke sat en tilmeldingsformular på din blog, og du forstår ikke det hele RSS feed thingy. Dine læsere kan ikke finde dig eller vide, når du har opdateret din blog.
5. du har ikke sat nogen billeder på din blog og din blog ser ikke så pænt og ryddeligt, så din virksomhed er. Det afspejler ikke din forretning billede eller brand.
6. du har ikke sat nogen indhold-passende annoncer på din blog, der ikke distrahere fra dine egne produkter. Din blog har en ikke-professionelle, ikke-forretningsmæssige udseende til det.
7. du har ikke brugt kategorier for dine blogindlæg og dine læsere er forvirret om vidtrækkende emner du skriver om. Hvad er din kerne besked? Hvad er i fokus i din blog? Og vigtige spørgsmål skal du svare for dine læsere: Hvad er i din blog for dem?
8. du har ikke skrevet noget i en måned. Når du har fået en blog, der har manglende-glans trafik, begynder din begejstring for at skrive at aftage. Hvorfor gider udstationering, hvis ingen læser din visdomsord? Så din blog glider endnu længere, og begynder at ligne en spøgelsesby. Værre, det er stadig op på nettet, og folk vil finde dig og beslutter du måske ligeglad, gik fallit, eller ændret dit sind.
Her er hvad er lovet ved at have en blog:
-Søgemaskiner vil finde dig bedre – website trafik massevis
-Instant troværdighed i dit område af ekspertise
-En måde at kommunikere med folk der er interesserede i dit område
-Dialog gennem kommentarer med potentielle kunder
-Øget salget af dine produkter, om konkrete varer, oplysende produkter eller tjenesteydelser
Hvordan kunne du eventuelt ved de mest effektive blogging strategier og taktik uden læring og vejledning af eksperter? Sure, blogs er for alle og softwaren gør det nemt og billigt for alle at starte en blog.
Men en professionel business blog, der driver trafik og får klienter skal være optimeret korrekt og behandles som en værdifuld markedsføring strategi.
Her er nogle løsningsforslag:
1. undersøgelse professionelle business blogs i blogosfæren og model deres strategier.
2. Køb en e-bog om, hvordan man konfigurere og optimere en professionel business blog
3. Tag et avanceret kursus i blogging (ikke en, der bare fortæller dig, hvordan du kan få en gratis konto og sat det op, men en til at forklare, hvordan du optimerer til business.)
4. hyre et hold af professionelle blog eksperter til at coache dig i at bruge din blog til din virksomhed.
5. leje en business blog konsulent team til at hjælpe dig tweak din blog, eller gøre en ekstrem makeover
6. slette din blog og starte forfra
Blogs er en effektiv og kraftfuld markedsføring værktøj for virksomheder af alle størrelser og typer. Som ethvert værktøj, selv om, behøver du at vide hvordan man bruger det korrekt at maksimere dine resultater.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *